دستاوردهای شرکت

شرکت دو موفقیت بزرگ دیگر را نیز در سالهای اخیر کسب کرده است:
1- تاسیس آزمایشگاه مرجع برای انجام آزمایشات دقیق در زمینه “سلامت غذا”
از آنجا که حساس ترین مرحله کار تولید تا عرضه محصولات سالم و ارگانیک اعم از غذایی، پوشاک و آرایشی – بهداشتی ردگیری میزان باقیمانده مواد شیمیایی خطرناک است، شرکت با همکاری دانشگاه تهران و سازمان ملی استاندارد به انجام آزمایشات لازم در آزمایشگاه های مجهز این مراکز مبادرت می نماید. تایید حد مجاز میزان باقیمانده های خطرناک در مقیاس قسمت در میلیارد (PPB) اصلی ترین نکته برای تایید سلامت محصول است که توسط متخصصان شیمی تجزیه و سلامت غذای شرکت انجام می شود.
تولید کنندگان محصولات سالم و ارگانیک و افراد علاقمند و محققینی که مایل به انجام این آزمایشات دقیق میباشند می توانند از خدمات علمی شرکت در این مورد استفاده نمایند.

 

2- عقد تفاهم نامه همکاریهای علمی تجاری در زمینه ارائه گواهینامه های بین المللی استاندارد ارگانیک
تلاشهای تولید کنندگان محصولات ارگانیک نیاز مند دو اصل مشاوره و بازرسی ارگانیک است تا بتوانند گواهینامه های معتبر بین المللی را دریافت کنند. در این رابطه شرکت با توجه به پتانسیل علمی خود موفق شد تا با عقد تفاهم نامه همکاریهای علمی-تجاری با شریکانی از اتحادیه اروپا به عنوان شرکت رتبه یک مشاور به تولید کنندگان کمک کند تا به اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی موفق شوند.
لذا کلیه تولید کنندگان و صنایع تبدیلی غذایی، پوشاک که مایل به دریافت نشانهای استاندارد ارگانیک هستند می توانند از خدمات و فرصتهای شرکت استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *